Uncategorized

Tea tree oil After Wax-Hand and Body lotion


Vorbim astazi despre lotiunea pentru maini si corp ,ideala dupa epilarea cu ceara ,aparat de epilat sau ras,reduceiritatiile si hidrateaza pielea!

Este o lotiune care calmeaza arsurile solare ,ajuta pielea in cazuri de zgarieturi ,emoliaza pielea uscata si sensibila!PRODUSUL NU CONTINE PARFUM!

Produsele sunt formulate cu vitamina E naturala,fara parabeni ,uleiuri minerale si nparfum!

Uleiul de arbore de ceai este un ulei esential de culoare galben pal,este extras din arborele Melaleuca care creste in Australia !Are un continut mare de terpene.Uleiul este antiseptic ,antinflamator care are ca si caracteristica sa restabileasca flora bacteriana ,normala a pielii!Dupa cum v-am zis lotiunea poate fii data si dupa epilat si asta mi se pare extraordinar ,de acum FARA IRITATII DUPA EPILAT YEEEEEIIII !

Ce face pentru pielea noastra :

Actioneaza ca un agent anti-bacterian si anti-septic ,poate fi folosita pentru a calma pielea !

Este o lotiune de corp foarte eficienta ,lasa pielea hidratata ,nu are un miros foarte placut,dar ceea ce conteaza este ca ,este un produc bun care ajuta pielea !

Pe cei de la Tea Tree ii puteti gai pe site-ul lor si pe facebook !

Uncategorized

Xlear-produse cu Xylitol


Astazi vorbim despre trei produse cu Xylitol !

Xylitol =pudra dulce si naturata ce este extrasa din fibrele fructelor si 

legumelor !Cea mai mare cantitate de Xylitol se gaseste in „coceanul de porumb”,in cojile de alune si de nuci !

Proprietati:

  -are un continut redus de calorii!

-nu este fermentabil

-are rol antibacterian

Beneficii:

  • este un indulcitor perfect pentru cei ce sufera de diabet !
  • poate fi folosit in curele de slabire !

1)Pasta de dinti  cu xylitol si aloe este o pasta de dinti mai sanatoasa !

Este o pasta de dinti fara flor,contine ingrediente naturale ,cum ar fi : xylitol (despre care v-am povestit mai sus ),aloe vera care are efectul de calmare !NU CONTINE PARABENI si INGREDIENTE NATURALE CARE NU PROVIN DIN SURSE MODIFICATE GENETIC!

2)Xlear spray nazal (picaturi nazale ),ajuta caile respiratorii superioare,reducand congestiile !Reduce inflamatia mucoasei si decongestioneaza caile nazale in mod natural!Au ingrediente ce nu provin din plante modificate genetic!

3)Spry guma de mestecat cu scortisoara ,nu pot spune ca ,scortisoara este preferata mea dar in aceste gume are un gust ok!Guma este indulcita cu xylitol(indulcitor natural) nu permite bacteriilor sa adere la dinti si la gingii!

Produsele Xlear mi se par deosebite pentru ca nu am mai incercat asa ceva pana acum si sunt destul de bune ca si gust fiind naturale !Ma bucur ca pot sa testez aceste produse si sa vad si rezultate !O sa va las aici site-ul lor acolo gasiti mai multe detalii despre produse !Au produse care pot sa combata raceala si tusea ,mai multe detalii aici si pe facebook!Va las aici sa trageti un ochi si ne vedem si data viitoare !

Uncategorized

Perspirex


Antiperspirantele au un rol foarte important in viata noastra,de a ne asigura protectie pe toata durata zilei!

Transpiratia trebuie controlata cumva si pentru asta am deodorantele de la Perspirex cel original si cel strong !

În primul rând vreau să vă spun că produsul are o formulă bazată pe combinarea a trei elemente: clorura de aluminium bazatã pe alcool şi aluminium lactat.

Perspirex reacţioneazã cu apa din glandele sudoripare şi formeaza un dop din keratinã. Acest dop sigileazã glanda sudoriparã  şi o determinã sã devinã latentã. În comparaţie cu antiperspirantele care au la bazã apã şi au efect de duratã redusã, formula Perspirex continuã sã funcţioneze pe timp îndelungat.
Dopul se va dizolva în mod natural, odatã cu schimbarea celulelor pielii, şi glandele sudoripare vor deveni din nou active.

Baza de alcool ajutã ca dopul de keratinã sa pãtrundã mai adânc în glanda sudoriparã, iar alcoolul are şi funcţie de conservare, de aceea produsele nu conţin parabeni şi conservanţi artificiali.

Cel original controleaza transpiratia excesiva si mirosul neplacut ! Rezista intre 3-5 zile,este un produs testat clinic!Eu m-am inteles foarte bine cu acest produs ,eu nu am foarte multe probleme cu transpiratia dar mie nu imi erau bune deodorantele sub forma lichida si le preferam pe alea solide,dar cu acesta nu am avut niciun fel de problema !Rezista toata ziua !

Cel strong este un produs nou in gama perspirex si este destinat persoanelor cu probleme severe de transpiratie si ofera 5 zile de protectie impotriva transpiratiei si mirosului(asta in cazuri nefericite cand nu poti ajunge sa faci dus,sper sa fie rare :)) ) .Eu insa nu l-am testat atat dar cum spuneam si mai sus eu m-am inteles foarte bine cu ele !

In incheiere ,sa fac o alegere intre cele doua ,eu l-asi alege pe cel original pentru ca are si miros ,pe langa cel strong nu,dar amandoua sunt la fel de bune !

Pe cei de la Perspirex ii puteti gasi si pe pagina lor de Facebook pe langa Site !