Uncategorized

GreenLab cosmetics


     Hello ,hello astazi vorbim despre doua produse de curatare a pielii si anume o apa micelara si un lapte demachiant ambele din gama GreenLab Cosmetics ! 

Este o gama de produse cu ingrediente naturale,produsele sunt facute in Romania !

        Laptele demachiant are ca ingrediente :  

  • Alantoina
  • Unt de cacao 
  • Vitamina E

Alantoina are rolul de a proteja si trata pielea ridata,crapata,iritata si uscata !

Vitamina E este un antioxidant puternic ce contribuie  la reducerea ultravioletelor!

Untul de shea asigura regenerarea si repararea pielii !Are un continut bogat de A,D,E,F!

Uleiul din samburi de struguri este foarte bogat in antioxidanti ,ofera elasticitate si lupta cu imbatranirea!

                   Acest lapte demachiant imi place pentru ca,curata foarte bine chiar si produsele rezistente la apa si ofera si hidratare !Imi place ca lasa tenul foarte catifelat si luminos !Are o textura foarte usoara ,nu contine aditivi ,parafine ,vasilina si nici miros !Eu il folosesc in fiecare seara pentru a indeparta machiajul si in fiecare dimineata dupa ce ma spal pe fata pentru a elimina impuritatile ramase pe ten!

    Apa micelara contine alatonina ,cum va spuneam si mai sus ,este un ingredient care accelereaza regenerarea pielii,trateaza pielea uscata si iritata !

  • Curata 
  • Hidrateaza
  • Calmeaza

   Imi place mult acest produs fiindca indeparteaza foarte bine produsele rezistente la apa chiar daca nu are niciun ulei in compozitie curata foarte bine !Hidrateaza tenul si il lasa hidratat !

    Dintre cele doua eu as alege laptele demachiant pentru ca in acest moment tenul meu este putin uscat ,in anotimpul acesta si am nevoie de mai multa hidratare ,dar si apa micelara imi place pentru ca indeparteaza foarte bine produsele rezistente la apa si nu numai!

    Sunt niste produse foarte bune care isi fac treaba !Sunt la preturi foarte bune si au si un gramaj destul de bun pentru ce ofera (150ml)!Sunt bune si de luat in bagaj atunci cand calatorim!Va las aici site-ul lor web  !

Acolo gasiti mai multe produse de ingrijire si la preturi foarte bune !

          Pe data viitoare !

                                                                                                                            Cu drag ,Ioana! 

Lasă un comentariu