Uncategorized

Bunatati de la Brutaria Frontera


La evenimentul din Galati galatibeautyswap4 ,cei de la Brutaria Frontera ne-au pregatit produse delicioasa numai bune de degustat!

Si nu am degustat dor acolo ci si acasa pentru ca au fost super draguti incat am primit si noi cate ceva !

  • Paine neagra cu cereale si grau incoltit
  • Cornulete de casa
  • Chec

Painea are un gust foarte bun ,pe langa este si foarte satioasa !Are coaja crocanta si miezul moale !Ca si ingriendiente principale : faina alba,neagra de grau,maia naturala ,tarate de grau,boabe de soia ,boabe de grau incoltit ,seminte de floarea soarelui ,seminte de in ,drojdie ,sare iodata !

Cornuletele de casa ,sunt exact ca cele de la mama de acasa ,acelasi gust ca cel din copilarie ,se topesc in gura !

Checul are o textura foarte pufoasa si o aroma deosebita!



Sunt produse fara E-uri si fara conservanti !Sunt gustoasa si pe fata mea au adus un zambet,deoarece dulciurile sunt preferatele mele si nu sunt de refuzat nicodata !Produsele se mai gasesc si in magazinele Kaufland si Mega Image !

Produsele sunt declicioase si daca v-am facut pofta va invit sa mergeti si la ei pe facebook acolo ,pun niste poze irezistibile ,va recomand cu mare drag!

Lasă un comentariu